• اسمع راديو نجوم اف ام مباشره بدون برامج وبنقاء عالى ودقه ممتازه فقط من هنا
  • اسمع راديو محطه مصر من هنا هتعيش جو مصر مع محطه مصر واسامه منير على محطه راديو مصر
  •  تعرف على افضل عشرة مدونات على مستوى العالم ، للتبين اين انت من هؤلاء
  •  تعرف على قائمة اكثر 30 مدونة عالمية تحقق الربح من التدوين ، وتعرف على السر الحقيقي وراء تحقيقهم لهذه الاموال من المدونات
  • اجعل صندوق التعليق في مدونتك اكثر احترافية ، واضف عليه الوان جميلة لتبهر زوار مدونتك بأناقته

كلمات اغنية ليالي عزابي تامر عاشور

الثلاثاء، 29 ديسمبر 2009 التسميات:

90699837.jpg




وفي ليالى عذابى معاك
انا مش لاحق اداوى جروح
والايام بتفوت وتروح
وافضل اعيشها حلاوه روح
جوه فـ قلبى مليون اه
وفـ ليالى عذابى معاك
كنت بكلم نفسى واقول
دايما وانا فى مرار على طول
امتى هلاقى الحال معدول
زى بقيه خلق الله
حياتى حياتى
فين هيه مش لاقيها
ودموعى فى عينى
مش لاقى حل فيها
حياتى حياتى
فين هيه مش لاقيها
ودموعى فى عينى
مش لاقى حل فيها
وفـ ليالى عذابى معاك
انا كان عقلى خلاص هيطير
كله كلام ملوش تأثير
كنت بثبت قلب كبير
من غير ما اسأل كل ده ليه

وفـ ليالى عذابى معاك
كنت بعاند فى الايام
كنت انا بسهر وانت تنام
واللى يشوفنى يقول يا حرام
القى انا نفسى صعبت عليه
حياتى حياتى
فين هيه مش لاقيها
ودموعى فى عينى
مش لاقى حل فيها
حياتى حياتى
فين هيه مش لاقيها
ودموعى فى عينى
التوقيع : ملك العاطفة والاحساس
تــــــــــــــــامر عـــــــــــــــــاشور

0 التعليقات:

إرسال تعليق

رأيك يهمنا فلا تحرمنا منه

 
مدونه نجوم الاغانى Blog Nogoom Songs © 2010 | تعريب وتطوير : محمد بركات | Designed by Blogger Hacks | Blogger Template by ColorizeTemplates